Varis

 Sürekli Succession konuşmak istiyorum. Çünkü yani her gün inanılmaz fakirleşirken, bu zenginlik içerisindeki dram çok iyi geldi bana 9 haftadır.  

Her zaman zenginlik içindeki dramı, fakirlik içindeki drama tercih ederim.

Asla yoksulluk çekilen dizi izlemedim bak 32 yaşındayım, bu ahir ömrümde her şeyi izledim de fakir ama aile bağları birbirine çok bağlı hiç bir dizi radarıma girmedi, giremez.

Süper Baba, Ekmek Teknesi, Mahallenin Muhtarları vs bunlar bende asla işlemez. 
Neyse.

Biz ne izledik çocuklar!!! 

Spoiler falan demeyin bana, dünyanın en iyi dizilerinden birisinin, efsane sezon finalini hala izlemediyseniz suçlusu ben değilim. 

O neydi abi! O nasıl bir son 15 dakikaydı. Tekrar tekrar izledim. 

Shiv ve Roman panik halindeyken Kendall’cığımın elleri belinde, “yaaa gençler, biz kevgire döndük işte böyle, hoşgeldiniz” duruşu.

Shiv’ın inanılmaz ihanet karşısında ki o karnına bıçak saplanmış soğukluğu.

Roman’ın çocuk gibi ağlaması.

O odada olmak istedim ya. Siz ne yazıyorsunuz ya, siz nasıl oynuyorsunuz arkadaşlar.

Ödüm kopuyor bu diziyi “Varis” adı ile Med Yapım Fox Tv’de yayınlayacak diye.

Logan Roy Haluk Bilginer.

Kendall Özcan Deniz falan.. Allahım sen koru.

Çocuklar ölümüne Team Kendall’ım. Çok kızıyorum, çok aptal bu da diyorum ama o müzikle birlikte yüzü değişiyor ya, o depresyona girdikçe saçları kesiliyor, olmayan düşük omuzları iyice düşüyor ya, içim parçalanıyor. 

Sezon başında kurulması gereken ittifak kuruldu ama Kendall tükendi de kuruldu sonunda. Ki o da bozulur yani bu kardeşlerin işi belli olmaz. Bu sezon her sahne, sizin gibi kardeş olmaz olsun dedim, senin gibi ana senin gibi baba olmaz olsun dedim. 

Dedim dedim de kimse ne beni dinledi ne Kendall’ı dinledi. Böyle kalırsınız işte eliniz böğrünüzde. Değer miydin lan!

Shiv senin gibi de eş olmaz olsun o Tom da haklı bi yerde. Bi insanın gurur ile de bu kadar oynanılır mı ya. Bir kere de ağam paşam çekmedin çocuğa yaa. 

Ne demişler “yakarsa dünyayı garipler yakar”. 

Tom bi yerde haklısın da maalesef Roy değil soyadın. Seni tutamam.

Shiv Elçin Sangu. Kızıl diye.

Tom, Mert Fırat. Çok güzel oynar, gerçek hayattaki gibi sever o, öyle aile.

Diziye dair en sevdiğim şey ne biliyor musunuz? 

“Old Money” 

Bu hayatta paran olacaksa böyle paran olacak. Ailenin de en az 3-4 kuşak öncesinden beri zengin olması lazım. En güzel, en kaliteli zenginlik o. 

Yok benim dedem köyden gelmiş de burda çimentocu olmuş da sonra işte inşaat vs derken işler büyümüş de işte oofff… Yazarken bile sıkıldım. 

Dedenin bile çalışmamış olması lazım. Maksimum dedenin babası, hani sahada çalışmış ve imparatorluğu inşaa etmiş olacak. Deden hayatın zevklerini tatmış olursa torunların sırtı yere gelmez arkadaşlar. 

İnanılmaz bir zenginlik içerisinde olup, anlamsız bir lüks göstermeyen ama taksiye biner gibi helikopterlere binip, sırça köşklerinde o paranın içinde nasıl da aciz olduklarını anlatan inanılmaz bir güç gösterisi bu dizi. 

Yanlış anlaşılmasın “para mutluluk getirmiyor” demiyorum asla. 

Çok güzel dram getiriyor, dram da çok güzel yaşanıyor yani insanı diri tutuyor.

Roman sen de mutsuz bi çocukluk geçirdin biliyoruz, hep bi takdir istiyorsun ama neye döndün sen o sahnede ya. “Babacım, babacım yapma lütfen” mi dedin sen ben mi yanlış duydum. Senin ilacın orası değil.

Kesin Rıza Kocaoğlu bu arada Roman. Hafif deli bir şey yapacaklarsa hep onu oynatıyorlar. 

Mutlu aile yoktur.  

Her ailede bir patoloji vardır. Bir sır olarak saklanır bu patoloji, aile dışındakilerden. Çocukların kimlikleri de bu patolojinin içinde oluşur. Yaraları da ondandır, yetenekleri de; zayıflıkları da ondandır, güçleri de. 

Kardeş bu dünyadaki en güzel şeydir. Aynı yerden geliyorsunuz. Ne yaptılarsa “onlar” yaptı size. Birilerine karşı birlik olacaksan kesinlikle kardeşinle birlik olman lazım. Aynı travmayı yaşadığın, bakışların lafların ne demek olduğunu aynı anda anladığın tek insan kardeşindir. 

Birleşin ve yenin şu adamı artık.

Dizinin adını Veliaht da koyabilir bunlar yaa.. Of çekmeyin sakın.


Yorumlar

Popüler Yayınlar